Listen to free music played by Jmizzle4Shizzle

Sign Up for Blip.fm

Blip.fm is internet radio made social. It's easy to search for, play, and discover free music recommended by real people. Join today to create your own free station and start listening to @Jmizzle4Shizzle.

over 100 listeners
582
blips
84
props
216
listeners

Jmizzle4Shizzle

United States United States. DJ since Jul 9, 2009
http://www.myspace.com/jamieluv1984
Page 5  
   
Jmizzle4Shizzle Coolio – Gangsta's Paradise *CLASSIC* =) OLD SKOOL still that good good $#@%
Jmizzle4Shizzle YAH BITCH YAH <<<< OMGGGGG LMFAOOOO this song funneh as shit

YAH BITCH YAH w/Lyrics

| play
Jmizzle4Shizzle The Game – Beautiful Day xD first heard this song in second life LMFAOOOOO *this tune sooo SiCK!!* any of you play second life ADD TUSANIA XUE

The GameBeautiful Day

| play
Jmizzle4Shizzle Shai – If I Ever Fall In Love Again <3LOve this tune CHeeeaa
Jmizzle4Shizzle Silk – Freak me "i got a LOOOOng list of SLOW JAMS 2 PLAY" about 200+ "i ain't blipping all them shits" No worries

SilkFreak me

| play
Jmizzle4Shizzle Next – Wifey "NEXXXXXXXT!!!" =D Woooow LOVEZ this JAM *wonder who gonna wife me* ;)

NextWifey

| play
Jmizzle4Shizzle BlackStreet-Don't Leave Me Girl (ain't heard this in a long time) #iREMEMBER listening to the whole CD in BLOCKBUSTER AGEs AGOOOO

BlackStreet-Don't Leave Me Girl

| play
Jmizzle4Shizzle Az Yet – Last Night *SLOOOOOOW JAMZZ*

Az YetLast Night

| play
Jmizzle4Shizzle Neyo – Closer "CLOOOOOSER!!!" xP THATS THA JAAAAAM =P

NeyoCloser

| play
Jmizzle4Shizzle Changes – Tupac *(THIS SONG IS CLASSIC)* LOOVE IT #CHANGETHEWORLD #PEACE & #HARMONY
Jmizzle4Shizzle Swizz beats it's me snitches *THIS MY SHIIIIT* #YOUTUBE You know who it is... ITZ ME SNITCHESSS!! http://www.youtube.com/user/jamielovez420 GET @ MEH!

Swizz beats it's me snitches

| play
Jmizzle4Shizzle Rihanna – Hard (feat. Young Jeezy) This my theme song 4 2010 * i i i SOOO HARD YEH YEH YEH #RHIANNA ROXXX
Jmizzle4Shizzle Young Jeezy – Black Dreams Remix ft. Trick Daddy [New Video] =D i loooove this song #BLACKHISTORYMONTH #MLK had BIG DREAMS #EQUALITY #RETWEET
Jmizzle4Shizzle This I Promise You – N-Sync <3LOVE how this song sounds =) *pleasant thoughts* makes the colors of my mind flow freely *feeling inspired*
Jmizzle4Shizzle Flo Rida Ft. T-Pain – Low =P SNOOOOOW needs to melt .. forget that ground hog i want spring noooow *(CAN'T WAIT)*
Jmizzle4Shizzle 2 pistols – She Got It Remix ft. Twista & Lil Kim *(THIS SONG IS SO HOT)*
Jmizzle4Shizzle Ne-Yo – Single [NEW OFFICIAL EXCLUSIVE] ENJOYING BEING SINGLE =D Noooo worries *DOING ME 24/7* WORKING ON IMPROVING MY LIFE B4 ANYTHING
Jmizzle4Shizzle Jagged edge – I gotta be =D SLOw JAMMMMMMMMZ *that slow dance song*

Jagged edgeI gotta be

| play
Jmizzle4Shizzle Apologize – Timbaland (feat. One Republic) *this song is MAGICAL 2 me* reminds me of flying dreams and ballerinas spinning and dancing idk y
Jmizzle4Shizzle Soooooo Anxious – Genuwine =P *this song is the HOTNESS*

So AnxiousGenuwine

| play
   
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me