Did You Know? Blip is conducting a crowdfunding campaign on Rockethub.com. You can check it out here.

Listen to free music played by cryostasium

Sign Up for Blip.fm

Blip.fm is internet radio made social. It's easy to search for, play, and discover free music recommended by real people. Join today to create your own free station and start listening to @cryostasium.

over 1000 listeners


United States United States. DJ since Apr 18, 2010
Page 1653  
cryostasium rb vi@Sven777 this popped on and I was like "fuck yeah" this is good. (reblip)

Clit 45It Ain't Over

| play
cryostasium hey @JimmyStagger let's head out west for a bit...

Deep WoundSisters

| play
cryostasium Canadian thrash extraordinaire ...alongside Razor, Sacrifice, Annihilator, Exciter, etc etc etc etc etc god Canada rules at metal.
cryostasium @Cruzito got me in a thrashin mood...this is more HC but if you ask the band they say they play "pure thrash"...good stuff
cryostasium such an interesting, awesome mix of beat and shoegaze....really great.
cryostasium closing track off "I Care Because You Do", which I think is totally underrated and amazing.
cryostasium and the last, seventh healing metal: Viking. The metals come together and have an undeniable healing effect. I should know, been a metalhead for years
cryostasium Sixth one: Plain, old HEAVY. Heavy metal. Heavy metal breakdown. Have a breakdown. On me.
cryostasium Fifth healing metal: Speed. This one in particular, a tribute to the old speed metal bands. And they do a fine job. Speed metal party!
cryostasium Fourth healing metal: Thrash. And if that's not enough, it's the Marshall Arts kicking yo azz folks. Feel that rush of healing adrenaline.
cryostasium ugh....stupid rehearsal version is bunk...way to heal huh? XP here's the re-recorded version, bulked up to make up for that bunk ass blip.
cryostasium why not? The Seven Healing Metals block. Healing metal 2: Death.
cryostasium further healing metal, there's 7...let me think...black, death, doom, thrash, speed, heavy....haha..and viking. This is black. Feel those vibrations
cryostasium @Reality_Tunnel_999 chakras love Medicine B. Doubt most lip-puckering goffs who listen to this type know who M.B. is....ye olde physician

This Ascension-Blue Cyberia

| play
cryostasium lookin like Kathleen, Hanna that is. She's one in a million, she can really make you...go on...fill in the blank

Sebadoh- Sister

| play
cryostasium last GBV blip ok? haha! this is an AWESOME live set...Awful into Gold Star?! BRILLIANT! And I know how good this show was. Oh yes I do.
cryostasium I'VE WAITED TOO LONG TO HAVE YOU HIDE IN THE BACK OF ME....god damn ok I'm playing it....but god damn it's so good.
cryostasium so tempted to play "Game of Pricks" ahh hell
cryostasium yeah i could have played "as we go up we go down" but i decided to skip it. better song.
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me