Listen to free music played by otaku0_0

Sign Up for Blip.fm

Blip.fm is internet radio made social. It's easy to search for, play, and discover free music recommended by real people. Join today to create your own free station and start listening to @otaku0_0.

over 100 listeners
170
blips
39
props
183
listeners

otaku0_0

United States United States. DJ since Jun 12, 2009
Page 1  
   
otaku0_0 i dunno if its called pacage or nijiiro.... but its fun
otaku0_0 yup

Hatsune Miku/ Fainda [finder] (初音ミク/ ファインダ)

| play
otaku0_0 hatsune miku! i love you, souless computer software!

「サウンド」,Sound (Vocaloid Hatsune Miku Original Song)

| play
otaku0_0 japanese rap fun-ness

Astrosexy -m-flo

| play
otaku0_0 i promise no more deathmetal for a while after this lol
otaku0_0 one of their more emo songs (less metal i guess)
otaku0_0 dir en grey: the dark side of my fav music

Dir en greySa Bir

| play
otaku0_0 i <3 halcali

Halcali Marching March sub

| play
otaku0_0 hahahaha she made the cake fall XP
otaku0_0 oh that i knew japanese so i could sing along with this infectious melody.

HalcaliTandem

| play
otaku0_0 the song is fun, and the video is cool, but some of the dance moves are soooo fail. haha
otaku0_0 one of my favorite songs. ever. ...!!!!!!!!!!!!!!!!
otaku0_0 korea has fun music

MV GeeSNSD HD

| play
otaku0_0 cant go wrong with orange range

Oh! Yeah

| play
otaku0_0 dunno how to describe it. fun tho
   
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me