ci_xavier ... nem toda feiticeira eh corcunda, nem toda brasileira é bunda!!! ...
ci_xavier ...planejando pra fazer acontecer...
ci_xavier ...e ainda espero resposta...

SkankResposta

| play
ci_xavier Homenagem ao filme "Como perder um homem em 10 dias" q está passando agora...
ci_xavier ... I'll be there for you!! ...

FRIENDS_THEME

| play
ci_xavier ...such a lovely face...

Eagles - Hotel California

| play
ci_xavier Só pq tá passando Shrek terceiro... Live and let die..
ci_xavier ... cause baby I just wanna know!!...
ci_xavier ... não me deixa aqui ...
ci_xavier ... já cansei de imaginar você com ela ... a gente ria tanto desses nossos desencontros ...

Los HermanosA Outra

| play
ci_xavier ... o olhar que eu trago na lembrança ainda traz a esperança de te ter ao meu ladinho numa próxima estação...
ci_xavier Hoje acordei com vontade de ouvir Blink 182!!!
ci_xavier ... I don't want to fall to pieces I just want to sit and stare at you ...
ci_xavier ... Just freak out, let it go!!!
ci_xavier ... pra tirar de vez o mau olhado!! ...
ci_xavier ... when you breath I want to be the air for you ...
Rella LOVE THIS TOO..WELL DONTCHA?.. WE ALL DO !! LOL

pussy cat dolls dont cha

| play
ci_xavier ... I try ... @Rella: "SWEET TUNE..." (reblip)

Macy GrayI Try

| play
DHS Damn she's got some pipes thx@AmmerieRain: "I'll wait for you there, like a stone..." (reblip)
angiece RB @TheBigHenry: "Song #15 is Lyin' Eyes, a song written by Don Henley and Glenn Frey & recorded in 1975 by the American rock band Eagles" (reblip)

FRANK SINATRA-STRANGERS IN THE NIGHT

| play
ci_xavier With or without you i'm a mess...And boy i would say...Yes If you asked me
ci_xavier @angiece: ""A Little Love" - Meaghan Smith" (reblip)
ci_xavier @StonyTunes: "~ THE MOMENT I WAKE UP I SAY A LITTLE PRAYER FOR YOU ~ Whitney 'n' Natalie" (reblip)
ci_xavier ...o mundo vai girando cada vez mais veloz... agnt espera do mundo e o mundo espera de nós...

PacienciaLenine

| play
ci_xavier ...I want you to know...

Sum 41With Me

| play
ci_xavier @daulwa: "aprendi a me virar sozinha e se eu to te dando linha..." (reblip)

GargantaAna Carolina

| play

Everybody Loves Somebody

| play
devlps Maroon 5 – Won't Go Home Without You
ci_xavier ...Quero ter vc pelo simples fato de ter tudo a ver....!!!

Em Órbita _ Vercilo

| play
ci_xavier Se não eu... quem vai fazer vc feliz??
ci_xavier @patita: "ooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! hellooooooooo :)))) RB@lukesharp: "please don't keep me waiting :D"" (reblip)

Waiting on the World to Change- John Mayer + lyrics

| play
ci_xavier @JeanneBehr: "I know it sounds a little dumb (or maybe I’m a little drunk) but all we need is some ice cream and a hug... :)" (reblip)
ci_xavier bons tempooossss RB: @DensOnAir: "♪♫♥ Gorillaz • ♫♪♪♫ • Feel Good Inc. ♥♫♪" (reblip)
ci_xavier antiiiiiiiiiigaaaaaaaasssssssssaaaaa!!!!@paulostudio2002: ""Estou Apaixonado" – João Paulo e Daniel...... ahhh essa é facim facim" (reblip)
ci_xavier Funny how i find myself in love with you... ^^ (reblip)
DensOnAir "♪♫♥ Gorillaz – Feel Good Inc ♥♫♪" (reblip)

GorillazFeel Good Inc

| play
igorfaria Só pra calar a boca do meu irmão, que essa música existe SIM! [Roupa Nova – A Viagem]

Roupa NovaA Viagem

| play
ci_xavier ...there is nothing for me but to love you... just the way you look...
ci_xavier ...save the last dance the very last dance for me...
ci_xavier ...you are everything...

michael buble~everything

| play
ci_xavier would you have the guts to say I don't love you like I did yesterday?

I Don't Love You-My Chemical Romance[HQ]

| play
ci_xavier ... estou milhas e milhas distante do solo lunar, a procura incessante de um novo olhar...

IraMilhas e milhas

| play
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me