jaywalk1 I used to wish Janet would show up at my house...wait...still do

Janet Jackson "Go Deep" (Official)

| play
Kaptiv8 The 70's throwback Thursday continues - Boney M

Beyonce Feat. Jay-Z - Crazy In

| play
Kaptiv8 With funk like this, workin' is Easy. :)

Charles Wright Watts 103rd Street Band Express Yourself

| play
PryncessPoetiq #musicmonday Ryan Leslie :: Addiction

Addiction

| play
msmusik d'angelo!! where are you?! please come back!!
broadwayg RB@ambit: "@broadwayg Fresh Jazz Cafe back tomorrow night at the regular time...Thanks for asking AND Listening. Phil Perry for "Slo Jamz///One Mo.... (reblip)
powerlevel u turned me on to this song and i love it . . thanks, @matriax (reblip)
msmusik an **exceptionally** beautiful song from ramona dunlap -->
msmusik u got eyez but they ain't for me - u better use them 4 what they 4 n that's 2 see!!

Woman in chains - Tears for Fears

| play
a1c0n una cancion que no escuchaba hace años!

Pavarotti and Tracy Chapman-Baby Can I Hold You Tonight

| play

Zero 7 "Destiny"

| play
misterfonzie Get up with the get-down on #funkfriday and boogie w/ Kool & The Gang
jOrgeAlmeYda Jeff Buckley – Hallelujah [lyrics]

Bryan Adams - Please Forgive Me

| play

Janis Joplin - Piece of my heart

| play
whuu Aiight, point proven. P hour has arrived

PrinceVicki Waiting

| play
RitaLee sleater kinney, no es basura indie.

Sleater-KinneyOh!

| play
whuu & now u plead insanity & u don't even know the score
Regiane_bc This is my way... I walk a lonely road,The only one that I have ever known,Don't know where it goes but I walk alone!

REM Everybody Hurts

| play
SpinninSara thx for blipping this ;-) RB vi@RnBE: "A Taste Of Honey - Sukiyaki" (reblip)
msmusik I love the original Hound Dog waaaay better than Elvis'!!

Original version of HOUND DOG by Big Mama Thornton

| play
mnelson @lord2k10: Blood, Sweat & Tears – He Ain't Heavy, He's My Brother Great Song!:) (reblip)
msmusik @SistaSuga whachuknowboutdat?!?! your girl put me on 2 it...imma see if i can find something in the crates 4 u....sit tight.. (reblip)
bendrix "Bad like Mike Jackson.. Spazin.. Doin backwards dances.. with a jacket with madd zippers" A sick SICK verse!!!=> @DJLOPZ (reblip)

Ressure

| play
bendrix Guilty S. is an above average lyricist - its cwazy how Milk rips it better than the kats who ONLY do lyrics. I never heard this its DOPE=> rb@DJLOPZ (reblip)
girlsflyingsolo Lies... wish I could have seen it in your eyes but I was too caught up in your 'web' of lies.

Lenny Kravitz "Fly Away"

| play
broadwayg Never Too Much (of Luther) Slo Jamz. Enjoy all @ChordOnBlue@BohlianSunshine@DJDolceVita@1980s @Annimallover@JazzyOne@DJSOOTHE2

Luther Vandross- Never Too Much

| play
broadwayg RB via@Love_Kitten70: "@Laidback69: "How much? Thats "How Much I Feel"""TY Slo Jamz (reblip)
itsRamel Algebra Blessett – Come Back

audio two-top billin

| play
Blackempire B.W.B. – It's Your Thing
showbizgirl i know who i want to take me home ....
Macbot Spending a few moments listening to the Electric Moog Orchestra.
dreamon51 "Ahhh... Roy! Roy Orbison – You Got It" (reblip)

Roy OrbisonYou Got It

| play
SistaSuga When walk into a venue where this song is playing, I will stop dead in my tracks and start dancing, no lie! Jon B. Don't Talk

Jon BDon't Talk

| play
LYRIC *Sweet Dreams* Bo-Chica :) here's some loveliness 4 U as U enter your ~dreamscape... where U are surrounded by the FHOC ;) @BohemianChick

MobyMemory Gospel

| play
msmusik some serious keys and some serious vocals here! enjoy!

"Endow Me" The Clark Sisters

| play
Lesli I agree RT @Musnik: "this girl has such a beautiful and sad voice. adore this song)" (reblip)

BebeTu Silencio

| play
AbsoluteVenus bangin beat...Clipse – Grindin ft Pharrell Instrumental Produced by Neptunes
Bdarealist Moove Society ~Soul Train Girl

Soul Train Girl

| play
Bdarealist @Cocoamel: "LOL. Check out those shoulder pads! @Bdarealist " <LOL yes those shoulder pads are crrrrrazy (reblip)

Soul Train Girl

| play
Bdarealist she was considered the female Rakim.
itsRamel J Dilla (AKA Jay Dee) – Body Movin feat. J. Rocc & Karriem Riggins (reblip)
krystynchong Rick James "You and I" Wow, another blast from the past I haven't heard in ages. :) [thx rb @lilbirdman] #music (reblip)

Rick JamesYou and I

| play
kenekenn you can find just about anything here
DJdigitalBreath THE BEST VIDEO EVER - Sorry for the bad volume!
itsRamel Eric Roberson – Breakitdown "Ear crack right here..."
crowjane Pull my strings baby~watch me wink at U~
itsRamel Horace Brown – One For The Money "The 90's was the ish..."

Buddy Guy (Mustang Sally)

| play
lmricci "Listening to Pebbles – Mercedes Boy" (reblip)

PebblesMercedes Boy

| play
Sinareo Wow... I'm REALLY all over the place with my music tastes today. "Tempted by the fruit of another..."

SqueezeTempted

| play
sakapfet feelin this joint 2day perfect VACATION song!!
bendrix 8 of 100 Memorable Blips - Thanks to @ladypn on 01/29/08 - This track is deep sea diving to Atlantis Beautiful. Ladypn is a HUGE blip influence to me (reblip)
broadwayg RB@KristyRNinAZ: "Prop-droppers unite!! (still a dumbass rule imo) 2 @KristyRNinAZ:"Freaking 3 prop/day dumbass rule""// I Agree!!! (reblip)

ACDC - you shook me all night long - AC-DC

| play
MsButterzworth Leak #3 from Jay Z's "Blueprint 3" I'm startin 2 think he's goin 2 push back his album like Wayne did when Carter 3 was leaked. ~Venus Vs Mars-Jay Z~
MsButterzworth @DJBiggL The word "goon" needs to be retired if not already. I fuckin HATE that word! People don't even know wth they talkin bout when they use it (reblip)
MissM773 yes you are! @Belvadere: "Im killin' it 2day...Way Back Wednesdays with Belvy Baby! Ed OG & Da Bulldogs ~ I Got 2 Have It" (reblip)

Del Tha Funkee Homosapien- Faulty

| play
kathunter @jasonzada: ""Ain't No Sunshine" - Michael Jackson. Such a great song." (reblip)
crowjane @MusicIsMySoul: "#1 4 all of Apr 76 - "Shake it up shake it down" ty DJs~dats my name~what ya'll want~?~Ba-by~back in da day~Sis was all dat~lol (reblip)

Soul 4 Real-Candy Rain

| play
MrsASoprano lol @flinndc just blipped it too @DJRichard_Sabatino: "South Park – Chef - Chocolate Salty Balls" (reblip)
crowjane Could be da' weed @seb098 ~but I like da hell out of this~thnx boo (reblip)
msmusik RB @Cocoamel i used to LOVE this!!! (reblip)

Harlem Blues-Cynda Williams

| play
msmusik check out ledisi on this gerlad albright track! HOTNESS!! @SistaSuga uknowboutdis?
scotlandlover rb @Jeffie: "Brick - "Dazz" (late 1976 and early 1977) - Everybody go on and dance if you want to. Music makes your body move [well, alright]..." (reblip)

BrickDazz

| play

Save Tonight- Eagle Eye Cherry

| play
ICEGIRL152 being a lesbian Christian, I rely on prayer---hopefully I am not too much of an abomination to the Lord/God/Jesus---perhaps I will find out someday..
msmusik cassandra took me OUT with this one...
ICEGIRL152 beautiful one @poochiesan24: "Shine on Shine on And onto something new its long and overdue" (reblip)

Needtobreathe Shine On Lyrics

| play

Cee-Lo Green- I'll Be Around Ft. Timbaland

| play
crowjane check out this guy beatboxin' Herbie&Gradmixer D.St's "Rockit" (amusing & impressive~at times ~gotsta give up the Proppers~pretty damn slick~Go Boy~!~ (reblip)

Herbie Hancock Rockit Beatbox

| play
msmusik last blip of the night....
agemsorare haven't heard this in a while!(explicit!)

Oochie Wally, QB Finest

| play

Zero 7 "Destiny"

| play
BlurryJoy @Wattyz -- sade – somebody already broke my heart. holy damn i am in love with Sade...
asialakay Blackalicious – Release Featuring Saul Williams, and Lyrics Born #fineart
PAMsLOvE Jason Mraz - Life Is Wonderful

Creedence Clearwater Revival: Have You Ever Seen The Rain?

| play
andresleal para começar bem o sabadão! Jay-Z's "D.O.A (Death of Auto-Tune)" Video!

Jay-Z's "D.O.A (Death of Auto-Tune)" Video!

| play
krystynchong Bobby Brown's BEST song. Rock Wit'cha: I wanna rock witcha baby, I wanna roll w/you lady...
krystynchong yeah yeah yeah...yeah yeah yeah... (the is THE hottest Duffy version of "Mercy")

DuffyMercy

| play

Erykah Badu Annie Dont Wear No Panties

| play
Megatonlove To those who still can. Jump Around by House of Pain
Alki ...το μόνο της ζωής μου ταξίδι είσαι εσύ, κοντεύω τα 40 κι ακόμα είμαι παιδί...:)

Ωραία κοιμωμένη

| play
NiseDerson forever in my ♥, happy birthday MJ - RIP
MissM773 gotta bounce for a bit. see ya'll later on...
msmusik this video is SICK!!!!!!

Jay Z99 Problems

| play
itsRamel Zap Mama – Show Me the Way [Ft. Bahamadia Lady Alma & Questlove] (reblip)
msmusik it's so cold in the D....

It's So Cold in the D

| play
fecketyfeck Fleetwood Mac-Songbird from Rumours,fabulous album.
NYCGAL119 Santana/Wyclef Jean - Maria Maria
Sumpinelse Not Guns and Roses but I can understand the words LOL Sheryl Crow – Sweet Child O' Mine

Marvin Sapp, Never could have made it.

| play

The clark sisters You Brought The Sunshine

| play
FineNGood @pumpkinshellz: "RB @CooperHarris Hey there :)" Good to see you! I was going to send a search party :-) (reblip)

AudioslaveCochise

| play
msmusik one of my favorites from ms. patti....

Gladys Knight & The Pips-"Save The Overtime (For Me)"

| play

Tony Terry- When I'm With You

| play
edwardwstanley the other one was a cover, but the song does rock... monday morning .. lets kick it up a notch

Audioslave"Cochise"

| play
msmusik ledisi and sergio....what else can i say?
crowjane @Cocoamel: "@DJBiggL: " What kinda GOLD DIGGER track is this? No wonder these chicks faded real fast"__Real fast. Never even heard of them, lol"~ROFL (reblip)

ShadesTell Me

| play

Black Snake Moan Catfish Blues

| play

SWV featuring Wu-Tang Clan-Anything (1994)

| play
katality @TimAriyeh @bikecurious So I laughed at this for at least 6 minutes. Straight.

Tim WilsonBooty Man

| play
DoctorOfJazz Your playlist made my jaw drop. Pleasure to meet you. @cipytweet: "r/b @Time2Burn" (reblip)
msmusik RB @MissM773: "now you got me on an 80s kick too! @Jazzzyone" (reblip)
msmusik RB @valia: "RB@scotlandlover: THX THX THX THX THX !!!! I've been looking and looking for this!"<==me too!! (reblip)

Aretha_Franklin_-_Pink_Cadillac

| play
msmusik @sondrafaye this is your fault!!

Cheryl "Pepsii" Riley-Thanks For My Child

| play
msregiann70 @cipytweet: "whatcha knw abt this @mamamiaellen i'm nervous&trembln! :-) "Betty Wright – Tonight Is The Night"" (reblip)
krystynchong Aint No Future In Your Frontin - MC Breed busts out the old skool cruise beats. #musicmonday (reblip)
msmusik RB @msregiann70 is this REALLY your real phone number? nice pick!! (reblip)
Awannabeangel Hey where are you ? lol -->>rb @RunningRealtor: Rod Stewart – Amazing Grace (reblip)

Green Onions Booker T & The MGS

| play

Hazel Scott & Charles Mingus

| play
JoanusAquinus @cigareetsandwhiskey: "I need to get this DVD. Love how the band pauses for Kurt at the end." (reblip)
zooicidalbunnie I <3 jim.. guess I'll never shake my folk roots =)
msmusik i really really really love this song....
whuu #Musicmonday Hands 2 the ceiling, the Bass is what u're feeling they say

Sa-Ra "Feel the Bass" f. Talib Kweli & Erykah Badu

| play
RockinRobot RB@polarkat: "Is this the real life- Is this just fantasy- Caught in a landslide- No escape from reality-" "Queen – Bohemian Rhapsody" (reblip)
MissM773 nice one!! @djilo: "Nightmares On Wax - Date With Destiny" (reblip)

Date With Destiny

| play
msmusik RB @Blackempire: "The Brand New Heavies – Dream On Dreamer" (reblip)
msmusik i love the part where he goes "i mo be with my girl 2nite!!!" sing maxwell!!!
crowjane I failed your class 'cause I ain't worth your reasoning You're trying to make me you by seasoning Up my mind with see Jane run

You Must Learn-KRS 1

| play
itsRamel PLATINUM PIED PIPERS – Shotgun
MissM773 I'm out too... have a great day & night! :) @DJLOPZ
itsRamel Ramel – She Was Fly feat. Mar (Full Crate Cover)
msmusik countrified....everything i eat is fried...(love badu!!)

RahzelSouthern Girl

| play

Digital Undergound "Humpty Dance"

| play
msmusik i ain't no joke....i used to let the mic smoke....
MissM773 Willie Dixon – Diddy Wah Diddy
msmusik i came home this morning and oh what a shock....when i found out my key no longer fit the lock....
msmusik my favorite al green song...i.....oooooooooo i.....
rnessie10 Renesmee's Song (reblip)

Renesmee's Song (Beautiful Piano Composition)

| play
msmusik RB @Bakojo: "six million ways to die ... choose 1" (reblip)
msmusik it doesn't get much better than this...don't cha wanna go?

Pete Rock & C. L. Smooth "They Reminisce Over You"

| play
AlexAgore good morning old man lol @RahaSanedas

X-ClanXodus

| play

MC Lyte-Lyte As A Rock

| play
girlsflyingsolo I can do what I want, I'm in complete control, that's what I tell myself... Damn your eyes for taking my breath away...
msmusik is nina playing keys on this? i love it!!!
AwayneOne The Work Week is Down The Drain...ready to pump in the Weekend with CHICKENFOOT
msmusik RB @crowjane: "Im your idol, the highest title, numero uno, Im not a puerto rican" (reblip)
MissM773 you know it babe! did you guys go dilla wild while I was gone? @DJLOPZ: "@MissM773 YOUR FAV DAY SWEETS! #dillafriday " (reblip)

Slum Village2u4u

| play
MissM773 the best day of the week =) @slumsoul88: "@MissM773 OMG you do dilla fridays?!?! :D" (reblip)
DJLOPZ @honeygirl relative to this week, its not hot at all today. However, I havent had to go anywhere either today.

Heatwave-The Grooveline (1978)

| play
msmusik u are now rockin' with tha best...

Lloyd BanksOn Fire

| play
powerlevel time to get up . . . feel me? "@msmusik" (reblip)

PrinceLet's Work

| play
msmusik so much larger than life.....
msmusik @powerlevel....bring it!! already. damn!! :)

Prince03-Housequake

| play
BiggL Ray, Goodman & Brown - [Special Lady] Never running outta 'lady' cuts for @DaLady G'morning ;)
BiggL Funk Doobiest – [Bow Wow Wow] Cool. Saw Halloween 2 last nite, it was garbage. Good thing I didn't pay. How's the Cali heatstroke? @DaLady
BiggL So if I ever wanted to use my real name in the industry, I'm gonna get subpoenaed? That sucks. This joint samples a song on the Kill Bill sdtk.

Lamar-Fly

| play

Whodini-Escape(I Need a Break)

| play

Bebe and Cece Winans Heaven

| play
msmusik i woke up to this song every sunday morning...
ladypn It was a late night when he came into sight, standing by the road with no umbrella no coat... from 1990.
ladypn Moving on to 1991 to find his faith... ;)
msmusik i can listen to this all day...
Bakojo @1001songs: "from There's a Riot Goin' On. The #1 lp Christmas of 1971 @BleakMouse @webbychick @jstrich and @BohlianSunshine" (reblip)