Mettalica Nothing else Matters Live

| play
obayuwana enjoy this this morning start the day off on the right foot

Alice In Chains-Rooster

| play
obayuwana this is it ! for mikie!

Lynyrd Skynyrd-Free bird

| play
obayuwana to the worlds greatest performer!

Mettalica-Enter Sandman

| play

Eric Clapton/Tears in heaven

| play
vampyrie42 Very surprised by this version when I heard it.
vampyrie42 for what you may be doing now

Blackfoot-Train Train

| play
obayuwana to the mcallister familly

John Lennon stand by me

| play
Metal_Rocks Iron Maiden – Seventh Son Of A Seventh Son. Blipping the awesome ‘Seventh Son’ album in it’s entirety. Track #5
obayuwana @lola0813: "The Gap Band - I Don't Believe You Want to Get Up and Dance (Oops, Up Side Your Head)" (reblip)
DirtyUrine this works! @ChadThomas: "@SixthMan- i know you love cash and danzig, how about cash doing danzig? (reblip)
obayuwana @DirtyUrine: "bustin' moves! @ChadThomas: "nice!!! @michellelynn69: "If you Ain't ready to Bust a Move now then your lost Baby!""" (reblip)

young McBust a Move

| play
obayuwana @Rella: "LIKE THE CAVEMAN...(GEICO) LOL .. IT'S ALL I ASK FROM LIFE..MYSELF..JUST LET ME BE ME..AND LOVE ME FOR WHO I AM..DON'T TRY TO CHANGE ME.." (reblip)
obayuwana party on for the newlyweds mcallister
obayuwana @1sweetwhirl: "Aerosmith - Come Together" (reblip)

Aerosmith - Come Together

| play
obayuwana to all of you !

Led Zeppelin -- Dazed and Confused

| play

Three Days Grace--Animal I Have Become (One-X)

| play
djfreekey i....feel....strange....different......weird.....

The Doors-People Are Strange ( live rare )

| play
Grizabella "The Black Crowes- Remedy" (reblip)

The Black Crowes- Remedy

| play
obayuwana @grizzyb: "AC/DC - For Those About to Rock (Live At Donnington)" (reblip)

AC/DC For Those About to Rock Live At Donnington

| play
shinji_aoki ♪Who Do You Love - Bo Diddley

Johny Rivers - Sunny

| play
obayuwana @erinagin: "Legalize it, and I will advertise it." (reblip)

SublimeLegalize It

| play
AC_DC_ASIC Really great song. @pinkpolkadots: "no comment from U?? hahaha!! now that's funny!! :p@docstimulas: "no comment (-:@pinkpolkadots" (reblip)

HOWLIN WOLF SMOKESTACK LIGHTNIN 45

| play
FIXMIX i know its hammer but i like this song,,pray you all need jesus lol.

MC HammerPray

| play
Lil_DC Four more listeners for this beautiful DJ! ---->@str8jgirl <---- Groovy!
Lil_DC I like this tune! rb@BunnyHoney: "I will be waiting...." (reblip)
obayuwana @spongebob1: "good tune ! give spongebob1 some props for this one ! (reblip)
caporal_chief oooohhhh yeah,....and some..

KornDid my time

| play
Gypsylyn ♥ Songbird ♥ Fleetwood Mac
obayuwana should we trust our public officals about h1n1?
obayuwana @obayuwana: "@obayuwana: "come on people ! give a listen to my pal spongebob1 ! try out this station ! spongebob1@blip.fm (reblip) "" (reblip)
DamnTheMan DO (do) do my work, do my dirty work SCAPEGOAT! DO (do) do my deeds, for you're the one who's shamed!

MetallicaSad But True

| play
sarahcarina WASP – The Hellion

WASPThe Hellion

| play

Diana Ross- I Will Survive Live 96

| play
DamnTheMan Don't worry bro, it's 4:20 somewhere @TPJK: "For@lust RB!@DJLOPZ: "@CargoCulte #DamnTheMan Gettin in my Christmas shrubbery. Things are looking (reblip)
masterofmanythings i wish i was in tiajuana eatin barbeque iguana!!!! lmfAO! ~wall of vodoo~ mexican radio

WALL OF VOODOO "Mexican Radio"

| play
obayuwana @RadioFreeIllinois: "RB@PenelopeVintage: ":) rb@jong: "I'm crossing my fingers and i hope it passes than spreads . "GO California!""" pass it on" (reblip)

Dope- Die Mother Fucker Die

| play

W.A.S.P.-Fuck Like A Beast

| play
SkyeCebh ♫♥♪ Godsmack - "Trippin" ♥ [.."Face down I walk away. Every time I think I do the right thing you turn your back on me ../.. Just Another Vision"..] ✰

GodsmackTrippin'

| play
cpcdiniz @Towanga: "Gute Nacht sage mit Eurythmics – Sweet Dreams" (reblip)
SkyeCebh Yay!! @Bubbly3: "yes! LETS! & drink hot chocolate too!!! haha~thx girl :) @SkyeCebh Lets make snow angels, play metal, build a snowman with horns!:P" (reblip)

Red Hot Chili Peppers "Snow (Hey O)" live at Fuse

| play
cpcdiniz @pratinsky: "crissie..." (reblip)

The Pretenders-Back on the Chain Gang

| play
ta23n ♫ Bob Marley - Simmer Down (1999) : Reggae

Bob MarleySimmer Down

| play

Eddie Rabbitt "Driving My Life Away" LIVE in Branson

| play
AcidBlack Iron Maiden – Stranger In A Strange Land
Chise Bubbles - Liquor & Whores

Liquor & Whores

| play
FullMetalRadio RB@JGrove:Berbee Derby 10k completed in 45:10, 7:12min/mile average split. Slower than I wanted, but fuck it...it's time to eat some deep fried turkey (reblip)
BluJulius I thought that's y u liked me,lmao@StrawberryToast: "@droolius: "............ ;) April Fools" ~ u naughty man... ;-)~" (reblip)

Dream on-Areosmith

| play
dhair @honeygirl TY! works for meeee honeygirl :D ;) (reblip)

TAYLOR SWIFT: TEARDROPS ON MY GUITAR

| play
erinagin whatup : ) @EvilChris: "Metallica - King Nothing" (reblip)
Rella @norkaman: "@Rella "just where..my mind is..." When it gets too much I need to feel your touch...I got my mind made up I need to feel your touch".yess (reblip)

2pac- Hellrazor

| play
adbert [The Proclaimers – I'm Gonna Be (500 Miles)] Zarararasa @Pesest!!! (reblip)
ChadThomas gotta leave for a bit. i will be back on later!! have a great day!!!!
obayuwana @LeandroAzevedo: "RB @Punched: "R|B @soranyan: "Lou Reed "Walk On the Wild Side"""" (reblip)

Lou Reed "Walk On the Wild Side"

| play
obayuwana for Issac

runscape parilized (don't watch it!)

| play

Bomm Bomm Pow

| play

Sean Kingston- Fire Burning On The Dance Floor (NEW SONG 2009)

| play

the real slime shady

| play

Gin and Juice by Snoop Dogg

| play
organicsue Love it! THank you & hugs! FreakinFrog:) (reblip)
obayuwana @DirtyUrine: "love this one! ~ @rock2monster: "@rxrx1776: i really love you and fuck you, too-or-absofuckinglutely rock2themonster is saying fuc (reblip)
obayuwana @obayuwana: " for Issac " (reblip)

runscape parilized (don't watch it!)

| play
obayuwana this is for how likes john
obayuwana @masterofmanythings: " "maybe im the 1!!....PSYCHO......PUDDLE OF MUDD"" (reblip)
obayuwana @masterofmanythings: "hell yeah !!@sarahcarina: "Not yours sweetie, those jealous ones! :-) lol @Schoork: "ouch@sarahcarina: " (reblip)
AC_DC_ASIC @zakksama: My apology for talking with @sarahcarina about you, in your absence. m(._.)m Ozzy Osbourne – Miracle Man

Crank Dat Soldier Boy By Soulja Boy With Lyrics

| play
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me