Listen to free music played by StellaBears

Sign Up for Blip.fm

Blip.fm is internet radio made social. It's easy to search for, play, and discover free music recommended by real people. Join today to create your own free station and start listening to @StellaBears.

over 1000 listeners
52,463
blips
150,091
props
3,258
listeners

StellaBears

United States United States. DJ since Jul 30, 2010
Page 4  
   
StellaBears LOVELOVELOVE ITˆ◡ˆ) tYSis! URtheBEST hugs@elyssyan:"Ha! Gotcha!@StellaBears Glad you Liked the Funny' Hugs & Bye Bye Sis:) (reblip)

THE BEE GEES "I STARTED A JOKE" 1968 HQ AUDIO

| play
StellaBears Sorry:( OOPs4U! hva nice dayˆ◡ˆ) tY!@killerswp: "@StellaBears.."And everything was beautiful and free In the beginning... (reblip)
StellaBears Hey! only way 2micromanage myself ˆ◡ˆ) LoL:) @ravenswood: "@StellaBears writing a new song called I love my watch.. (reblip)
StellaBears Exquisite!! m'dear, tY! hva nice dayˆ◡ˆ) @Sassy_Jazzy_Sarah: Good afternoon dear@StellaBears :-)) xx (reblip)
StellaBears Dang it %$#@!... just fell off my chair ...LoL @elyssyan: O.K U Got Me! lmao@StellaBears :):):):) (reblip)
StellaBears OhMy!!!... there's that tiger again! LoL:))) @elyssyan: Hya Sis :) Wish I Could lip sync like Jenson :)))@StellaBears (reblip)
StellaBears Dang:( it's that time again ...my apple sport watch says 7:17 ♪✼♥♩¸,♪ time to boogie to work... LoL:) tY!@ravenswood (reblip)

Pink FloydTime

| play
StellaBears Hi Raj! love this one... happy as a Clam, always ♪✼♥♩¸,♪ LoL:) tYSir@Greenfields47 (reblip)
StellaBears Gotcha again!!! ...Just had to Sis♪✼♥♩¸,♪ but Jenson's~>no comparison with BarryBaby:)) so cool in Shades!!! @elyssyan (reblip)
StellaBears always a pleasureˆ◡ˆ) me2...off2work Hugs LadyX@elyssyan: "I'll Be sure to 'Hold onto My Hollyhocks':)@StellaBears Take care till Next time:) Hugs (reblip)
StellaBears hold on to ur topay...WOW! bit Windy over thereˆ◡ˆ) LoL! tY@ravenswood: "@StellaBears sorry-but someone had to play this..worst version i could find (reblip)

WindyThe Association

| play
StellaBears Raj...be Niceˆ◡ˆ) talk nice about others ... good karma:) @Greenfields47: BLIPHOLIC is not me... is mark or bad billyLOL@S (reblip)
StellaBears don't forget, pin down those fancy English hats w/feathers, othewise, you will be flying away,Sis! btw, I hv3 of those lovely hatsˆ◡ˆ) Hugs@elyssyan (reblip)
StellaBears Topay?...LoLˆ◡ˆ) Ucrack me up SisXXya!@elyssyan: Hiya Sis :) HVa A Great Day :)@StellaBears Windy!! I'll Say:Enough to Blow your Wig off!! LOL (reblip)
StellaBears Seek & Will find... Happiness tYˆ◡ˆ) dear@killerswp: "@StellaBears" (reblip)

Mojave 3 | Bluebird of Happiness

| play
StellaBears pls don't Drive&Blip! ...BIG fineˆ◡ˆ) LoL @Greenfields47: "i ain't ...i only blipped daily since 2009 LOL..unlike u all@S: Blipaholic Raji! LoL:) (reblip)
StellaBears YEAH!!! ClapClap tYˆ◡ˆ) both!@killerswp: "@juanitamoose: thanks as always,for your killer playlist,my friend and neighbor (reblip)
StellaBears fabulosoˆ◡ˆ) Grazie hugs!@Rocketron: desculpe vai encontrar a mensagem de voz e vai voltar para você mais tard @matoart: #Sweet...dreams*****♥ღ♪☸ڿڰۣ—— (reblip)
   
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me