Listen to free music played by bladefox

Sign Up for Blip.fm

Blip.fm is internet radio made social. It's easy to search for, play, and discover free music recommended by real people. Join today to create your own free station and start listening to @bladefox.

over 100 listeners
252
blips
36
props
167
listeners

bladefox

United States United States. DJ since Feb 26, 2010
Page 1  
   
bladefox Since UR friends w/ Kelly this song is bout U but change 1 lyric to: Antichrist @MileyCyrus I spoke to Goddess @selenagomez and she don't like U!"

Ozzy Osbourne I Don't Want To Change the World

| play
bladefox This dedicated to some of my haters and haters of my idols esp. the lines "Ah, ah, ah That's all I hear you talking" #factsaboutme

Ashlee Simpson Live "Outta My Head" Mall Of America

| play
bladefox This song reminds of Baleyd LuckySpades007 on Twitter that bitched at me. Pink stans sorry but @selenagomez is still God, Pink is Satan
bladefox Yeah @jojoistheway sure ur CD is delayed...maybe PPL & RECORD COMPANY & the public DON'T WANNA HEAR UR CRAP IT'S LIKE THE RING. THIS SONG IS ABOUT U!
bladefox @jojoistheway U LIKE RAP RIGHT? WELL THIS SONG IS ABOUT U & UR FUCKING ASS TWEETS AGAINEST LAKERS & UR CELTICS...WELL EVERYTHING ACTUALLY!
bladefox @jojoistheway KEEP TALKING SHIT ABOUT MY LAKERS AND I KEEP REVELING THE DIRT OF WHAT MY HOLLYWOOD PPL KNOW. THIS WHAT L.A. THINKS ABOUT U
bladefox @jojoistheway U mean don't mean "Hot mess" like U - oh wait that explains why you're an expert at the Casting Couch.
bladefox This is my fave song, especially now with the death of Bin Laden #dontmesswithusa #americarules #freedom
bladefox ATTENTION @selenagomez HATERS - This song is dedicated to U. Yeah I'm a fucking #selenator #selenagomezworshipper #selenagomezgangster 4 life!
bladefox I'd made a home video of this video except I'd wear my @selenagomez concert T-shirt and Angels cap sideways #selenagomezisghetto #selenators
bladefox GODDESS #SELENAGOMEZ MAY THINK UR BEAUTIFUL BUT THIS WORSHIPPER THINK #WWE MICHAEL COLE, MICHAEL COLE #MILEYCYRUS @LINDSAYLOHAN R #ASSHOLES & A #CUNT
bladefox This song also reminds of Goddess @selenagomez "she made me believe in angels, though I never seen her fly" #selenagomez worshipper

"Fly"- The Wilkinsons

| play
bladefox These two things are the best things that came out of Dallas, TX. In fact @jessicasimpson song reminds a lot like @selenagomez <- Angel & Goddess!
bladefox @LINDSAYLOHAN YOU LIKE POP MUSIC RIGHT? THIS SONG DESCRIBE HOW EVERYONE FEELS ABOUT CRAPPY EXCUSES #FAMEWHORE #SLUT #QUITSHOWBIZ #LEAVEHOLLYWOOD
bladefox GODDESS #SELENAGOMEZ MAY THINK YOUR BEAUTIFUL, BUT US SEL FANS THINK @LINDSAYLOHAN HAS AN UGLY PERSONALITY & A CUNT!
bladefox "#selenagomez is my Lord and my Savior", I worship #hilaryduff I listen to Rev. #katyperry & Rabbi #ashleytisdale #mileycyrus is the damn Devil &Satan
bladefox This song title describes that chicken shit lilly liver slut loving sorry ass QB Jay Cutler. Glad my Broncos got rid of ur ass. #fuckcutler

Quitter Carrie Underwood -LYRICS-

| play
bladefox #mileycyrus not only is this song is from the greatest Disney chick, #hilaryduff ever, but it is also about ur career. Unlike #selenagomez > Miley
bladefox Our South Central LA #selenator gang theme song - me pimping w/ San Antonio Spurs caps & #selenagomez T-shirts my name Rice Cube or Sushi X
   
prev | play | next
Sign up to continue blipping

Already have an account? Log In

I agree to the Blip.fm terms of use
Log in to continue

Need an account? Sign Up

Remember me